تمام حرفهای دلم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 79
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 267
:: بازدید ماه : 255
:: بازدید سال : 5875
:: بازدید کلی : 93250

RSS

Powered By
loxblog.Com

تمام حرفهای دلم
پنج شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 19:58 | بازدید : 548 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

تمام حرفهای دلم

باز امروز اومدم تو اینترنت رفتم تو میلم اما بازم خبری از کسی نبود. توی خیابون هرروز می بینم دونفر با هم دست تو دست راه میرن اما من چی؟ تو دست پسر یه گل سرخ هستش . خوب مگه چیه؟ من هم تو دستم گوشی موبایلمه که توش یه عالمه بازی هستش. آروم آروم راه میرن من هم آروم راه میرم . از کنارم رد میشن و میرن تو بازار من هم از چهار راه رد میشم و میرم  سر کارم؟ حتمآ میگی خوب تو هم برو یکی گیر بیار اما نه من اینو نمی خام من کسی می خوام تا درک کنه تنهایی هامو بفهمه غم دلم چیه بفهمه چرا اینو نوشتم بدونه سختی چیه .نه من کسی رو نمیخوام که فقط دوستم باشه من رفیق می خوام تا آخر تنهای هام


منتظر میمونم تا روزی بیاد زیر بارون تو چشماش نگاه کنم بگم بمون با من........ اما کی؟ کجا ؟




|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mahdi در تاریخ : 1389/12/12/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری یک خواهش داشتم اگه ممکنه کمکم کن
من چند روزه نمیتونم وارد مدریت وبلاگم بشم
میخواستم بگم اگه تا حالا برای تو این مشکل بیش امده اگه بیش امده ترو خدا بیا تو وبلاگم
بگو چطوری مشکلت حل شد خیلی ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: